Pakke med 5 Stoffgarn nøster

Bli först med att recensera denna produkt

* Obligatoriske felt

See cup

525  NOK

420  NOK

Sikkert kjøp

Spor din ordre

Leveringstid 7-10 dager

Fabric yarn er et garn lagd av resirkulert stoff fra rester av t-skjorteproduksjon, ideelt til interiør til hjemmet og holdbart tilbehør.
Hver farge er unik og finnes i et begrenset antall; så pass på at du kjøper alt garnet du trenger med det samme!
Hvert garnnøste er omtrent 300 g / 70m. Prisen inkluderer to garnnøster. Vekten er omtrent, fordi det er et resirkulert produkt og restene er ikke helt like, så det er mulig at vekten varierer.
Strikkefasthet:
Glattstrikk
10 cm = 7 masker
10 cm = 8 omganger

Heklefasthet:
Fastmasker
10 cm = 5,5 masker
10 cm = 6 omganger

Anbefales å bruke strikkepinner på størrelse 8 mm eller større. Vekt: Bulky
Flere strikke- og hekleideer i kategorien The Fabric Yarn under sett og på vår blogg.

VÅRT ULL, BOMULL, OG BABY ALPACA ER LAGET AV 100% NATURFIBRE, UTEN NOE ACRYLISK. (LES MER OM VÅRE PRODUKTER)

HVIS DU IKKE ER FORNØYD MED KJØPET, HAR DU 14 ANGRERETT FRA ØYEBLIKKET DU MOTTAR BESTILLINGEN. VI BEHANDLER RETURNERTE ORDRE UMIDDELBART NÅR DET HAR ANKOMMET VÅRT VARELAGER. (LES MER)

WAK-TEAMET ER ALTID TILGJENGELIG FOR Å SVARE PÅ SPØRSMÅL. VENNLIGST SKRIV TIL OSS VED Å BRUKE VÅRT HJELPESENTER.

Din pakke ankommer om 7-10 dager ved bestilling idag.

How do you rate this product? *