Hvordan fungerer det?
1
Velg et sett
Finn din favoritt basert på vanskelighetsnivået. Vi har flere farger som du leter etter og perfekte størrelser.
2
Hjemmelevering
Våre sett har alt du trenger. Inkludert mønster, strikkepinner og alt av garn du trenger for å strikke plagget ditt.
3
Start strikkingen
Nyt og del opplevelsen med en hashtag #weareknitters. Vis verden hvor stolt du er over å være en strikker.

Alt du trenger er i settet

Nøster
Inni WAK-pakken finner du det nødvendige garnet for prosjektet ditt, enten vårt ull- eller bomullsgarn.
Strikkepinner
Få våre bøketre strikkepinner, noe som vil gjøre noe bemerkelsesverdig ut av denne erfaringen.
Mønster
Våre mønstre blir forklart trinnvis og på et spesifisert nivå, slik at du kan strikke pakken du har valgt med dine egne hender.
Stoppenål
Med denne lille nålen gjør du de siste detaljene på prosjektet ditt, fell av maskene, fullfør kantene ...
WAK etikett
Ta på deg alle dine WAK-klær, la hele verden vite at du strikker med egne hender, og vis dem frem med stolthet.
WAK Pakke
Anerkjent av vår papirpose inkludert et klistremerke hvor du ser hva du skal strikke.
Velg sett basert på ditt nivå

Første gang du strikker? Ingen bekymring, vi har forskjellige nivåer

Det handler ikke bare om strikking!

Vi har også hekling og petit point sett

Foruten våre strikkepakker fins også heklepakker til din disposisjon, tilpasset alle nivåer, slik at du kan lage dine mest spesielle prosjekter. Men ikke nok med det! Oppdag også våre petit point sett .

Få ordren din hvor du vil

Vi sender prosjektet ditt dit du vil. I mellomtiden kan du sjekke ut våre videoopplæringer og blogg for å finne nye ideer som kan hjelpe deg med ditt nye prosjekt.

Opplæringsvideo

Gå til veiledningssiden for å finne de beste strikkevideoene for alle nivåer. Strikketriks, spesielle mønster, eller hvordan du kan overvinne den kompliserte omgangen.

Blogg

Besøk bloggen vår! Der kan du finne gratis mønstre for de spesielle anledninger, strikketriks, videoopplæringer og mønster som gjør deg veldig glad!

Nyt strikkeopplevelsen

Er det noe bedre enn å strikke og slappe av på en ettermiddag? Med våre sett kan du glemme alt i verden, slappe av og lage noe med hendene dine! Den beste følelsen noensinne!

Utmerket skuespillere som Audrey Hepburn, Julia Robert, eller Jessica Parker har aldri gjemt sin kjærlighet for strikking. Følg deres eksemplar våre kunder, og ikke nøl med å delta!

Del

Vis prosjektene dine til verden, ta bilder med vår

#weareknitters

hashtag og ikke gjem strikkestoltheten

Tviler du?

Vi har svar. Vi svarer på eventuelle spørsmål du har, enten om strikking eller om alle våre produkter.